bbce

bbce

bbce

bbce

چلنیوم

تابلو چلنیوم – چلنیوم – چنلیوم – تابلو چلنیوم چیست – خرید تابلو چلنیوم – سفارش تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم – ساخت تابلو چلنیوم – تابلو چلنیوم ستاره ای – تابلو چلنیوم پانچ – چلنیوم ساید لایت – چلنیوم سوپر ساید لایت – تابلو چلنیوم الماسی
شرکت تابلو سازی پاسارگاد ( ثبت 415454 ) با مدیریت محسن رسولی و سرپرستی کارگاه استاد حسن فراهانی ( با سابقه حروفی سازی 35 ساله ) یکی از اولین سازندگان تابلو چلنیوم در ایران می باشد. ما شرح میدهیم تابلوی چلنیوم چیست؟ انواع مختلف تابلو چلنیوم را بررسی میکنیم و قسمت‌های مختلف یک تابلوی چلنیوم را توضیح می دهیم. برای یاد گرفتن اصول پایه تابلو چلنیوم قبل از سفارش، زمانی بگذارید و اطمینان حاصل کنید که تابلو چلنیومی که سفارش میدهید تابلویی باشد که می‌خواهید باشد!

نمونه کارهای ما را در بخش پروژه های برتر تابلو سازی ببینید.

مقدمه تابلو سازی چلنیوم پاسارگاد :

تابلو شما یک سرمایه‌گذاری می‌باشد، و در هر سرمایه‌گذاری، کیفیت یکی از مهمترین نگرانی‌های مشتریان ما می‌باشد. تمامی جزئیات فرآیند ساخت تابلو چلنیوم ما تست شده تا مطمئن شویم از بهترین محصول برای تابلوی شما استفاده می‌کنیم. تمامی تابلو چلنیوم از مواد تایید شده به‌وسیله CSA ساخته شده و با تکنولوژی SMD که مصرف انرژی بهینه دارند، روشن می‌شود. تمامی ماژول‌های SMD تست شده و برای کاربردهای خارجی در نظر گرفته شده‌اند.

تابلو چلنیوم
تابلو چلنیوم یک نوع از انواع حروف برجسته با روشنایی داخلی می باشد. تفاوت اساسی میان تابلو چلنیوم و دیگر انواع تابلو این است که حروف چلنیوم سه بعدی می باشد. و هر حرف جداگانه شکل داده می‌شود و دارای محفظه جداگانه‌ای است.

تابلو چلنیوم که به ‌آن‌ “حروف کانال(channel letters) ” در زبان انگلیسی گفته می‌شود، اسم خود را از “کانال(channel) ” داخلی که داخل هر حرف وجود دارد، گرفته‌اند.کانال داخلی جایی است که روشنایی حروف از آن‌جا منشا می‌گیرد. قسمت بیرونی یک حروف چلنیوم ساخته شده، “لبه دورحروف” (return) نامیده می‌شود و لبه دور هرحرف (کانال) را شکل می‌دهد. لبه دور هر حرف می‌تواند با توجه به سلیقه مشتری به هر رنگ دلخواهی درآید. این می‌تواند یا یک رنگ مربوط به لوگو یا یک کنتراست جذاب نسبت به رنگ اصلی باشد.

همواره میتوانید با تماس با کارشناسان تابلوسازی از راهنمایی و مشاوره ما در انتخاب بهترین طرح ها و متریال تابلوهای فروشگاهی و حروف برجسته بهره مند شوید.

سطح روی حروف چلنیوم ( قسمت جلویی تابلو که قابل مشاهده است ) معمولا از پلکسی 3 میل اکریلیک acrylic  ساخته می‌شود. اکریلیک یک ماده شفاف است که در رنگ‌های مختلفی موجود است، و انعطاف‌پذیری زیادی هنگامی که ساخت تابلو به پایان برسد، خواهد داشت.

لبه دور حروف برجسته یا کانال دور نیز معمولا” از آلومینیوم ( فلز چلنیوم ) ساخته می‌شود، اما از فولاد نیز استفاده می‌شود. آلومینیوم یک گزینه قابل قبول در ساخت تابلو چلنیوم است زیرا هم سبک‌وزن است و هم زنگ نمی‌ زند. البته چلنیوم ظاهری شبیه به استیل دارد یعنی گزینه ای است که از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته میشود که دوام و ماندگاری آلومینیوم و زیبایی استیل را دارا است.

اجزای مختلف تابلو چلنیوم

هر یک از اجزای تابلو چلنیوم ساخته شده دارای قسمت های مختلفی هستند که به تفکیک برای شما معرفی میکنیم.

سطح روی حروف در تابلو چلنیوم

برای یک تابلوی استاندارد (روشنایی جلو)، سطح رویه تابلو با استفاده از ورق ‌های پلکسی اکریلیک با ضخامت ۱۶/۳ اینچی ساخته می‌شوند که معمولا توسط یک مسیریاب برش لیزر به شکل مورد نظر بریده می‌شوند. ورق ‌های پلکسی اکریلیک در رنگ‌های مختلف موجود هستند، و با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های موجود توسط کارخانه‌های معروف در این زمینه مانند سامپکس، ییرلانگ ، چوچن ، ریچانگ ، 3M و … عرضه می شوند. پلکسی اکریلیک یک حروف به “can”های آن حرف با استفاده از “trim cap” متصل می‌شود.

Trim Cap در تابلو چلنیوم

مکانیزم متصل کردن پلکسی حروف به بدنه تابلو، استفاده از یک چسب بسیار با دوام، سازگار با محیط زیست و پایدار در برابر اشعه فرابنفش می‌باشد که در اطراف لبه آلومینیوم اکسترود می شود. با استفاده از یک عامل پیوند مایع لبه چلنیوم به حروف پلکسی می‌چسبد که این عامل را به سطح روی حروف،‌ اتصال می‌دهد.

لبه چلنیوم تابلو چلنیوم

برای تابلو چلنیوم استاندارد، عمق هر لبه معمولا 7 ، 9 و 11 سانتیمتر می‌باشد. لبه چلنیوم استفاده شده در ساخت تابلو چلنیوم در رنگ‌های استاندارد مختلفی موجود می‌باشد، مارک های معتبر آلوراپید، آلومتیپ و آلوشاین را می‌توان با انتخاب PMS به صورت سفارشی رنگ‌آمیزی کرد.

قسمت انتهایی تابلو چلنیوم

پشت یک تابلوی چلنیوم با استفاده از بریدن پی وی سی  با یک مسیریاب یا دستی برش می‌شود که در ضخامت‌های مختلف 8 دهم و 10 میلیمتر موجود است.

منبع نور در تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم را به دو صورت با نور و بدون نور میتوان عرضه نمود اما امروزه، تقریبا تمامی تابلو های چلنیوم که به صورت داخلی روشنایی دارند، با SMD کار می‌کنند، که در نتیجه در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.